Granty wewnętrzne
Pozyskane granty w ramach konkursu wewnętrznego WNHiP o dofinansowanie projektów badawczych
Rok |
Tytuł |
Kierownik |
2016 |
Sytuacja społeczna małoletnich migrantów spoza Unii Europejskiej pozbawionych opieki rodzicielskiej - w poszukiwaniu modelu wsparcia społecznego |
dr Kamila Gandecka |
2016 |
Prawa dziecka jako specyficzne przywileje realizowane w przedszkolach. |
mgr Jowita Gromysz |
2016 |
Przestrzeń Outdoor Education - studium porównawcze na przykładzie praktyk w Holandii i Rosji |
mgr Paulina Kida |
2016 |
Przygotowanie nauczyciela dziecka młodszego w zakresie edukacji dla przedsiębiorczości jako wymóg współczesnego rynku pracy. |
dr Marta Kondracka-Szala |
2016 |
Człowiek w przestrzeni, przestrzeń w człowieku. Edukacyjna rola miejsca w praktykach organizacji pozarządowych i instytucji kultury |
mgr Agnieszka Wieszaczewska |
2016 |
Pedagogika kultury popularnej - teorie, metody i obszary badań. |
dr hab. Witold Jakubowski prof. UWr. |
2016 |
Doświadczanie samotnego rodzicielstwa i ocena wsparcia państwa w rozwiązywaniu problemów. |
dr Ewa Jurczyk-Romanowska |
2016 |
Uczenie się starszych mężczyzn w małych społecznościach lokalnych - kontekst międzynarodowy Australii, Nowej Zelandii i Polski |
dr Małgorzata Malec-Rawiński |
2016 |
Nieformalne obszary uczenia się kobiet doświadczających macierzyństwa w perspektywie badań inspirowanych sztuką. |
dr Martyna Pryszmont-Ciesielska |
2016 |
Budownictwo szkół ogólnokształcących w wybranych okręgach szkolnych 1918-1939 |
prof. dr hab. Stefania Walasek |
2016 |
Ideologia, azyl, edukacja. Myśl Ericha Fromma jako inspiracja dla teorii i praktyki edukacji - studium z pedagogiki krytycznej. |
dr Rafał Włodarczyk |
2016 |
Wspieranie procesów upełnomocnienia u kobiety z niepełnosprawnością intelektualną. |
dr hab. Edyta Zierkiewicz prof. UWr. |
2017 |
Znaczenie biblioterapii w podwyższaniu poczucia sensu życia mieszkańców domów pomocy społecznej w podeszłym wieku. |
mgr Kiriakos Chatzipentidis |
2017 |
Muzyka popularna jako przestrzeń edukacji nieformalnej - perspektywa andragogiczna. |
dr Joanna Golonka-Legut |
2017 |
Przestrzenie i miejsca podwórek Przedmieścia Oławskiego we Wrocławiu w opiniach dzieci. (Anty-)przestrzenie i (anty-) miejsca zabawy? |
mgr Agnieszka Janik |
2017 |
Sfinansowanie wydania rozprawy doktorskiej pt. Wspomaganie rozwoju społecznego vdzieci z zespołem Downa w przedszkolnej grupie |
dr Agnieszka Jędrzejowska |
2017 |
Kompetencje nabywane w edukacji typu Outoor Education - badania narracyjne z użyciem materiałów wizualnych |
mgr Paulina Kida |
2017 |
Ralacje rówieśnicze z zaburzeniami spektrum autyzmu w klasach integracyjnych edukacji wczesnoszkolnej. |
mgr Agnieszka Szerląg |
2017 |
Modele polityki rodzinnej w państwach Unii Europejskiej - analiza pedagogiczno-prawna |
dr Ewa Jurczyk-Romanowska |
2017 |
Socjalizacja i wychowanie dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w erze cyfrowej jako ważny obszar współczesnej refleksji pedagogicznej |
dr Piotr Plichta |
2017 |
Edukacyjne aspekty badań z wykorzystaniem materiałów wizualnych (fotografii i etiud filmowych) na przykładzie projektu pt. "Mikroświaty macierzyństwa" |
dr Maryna Pryszmont-Ciesielska |
2017 |
Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości jako wyzwanie dla systemów bezpieczeństwa. |
dr Arkadiusz Urbanek |
2018 |
Analiza treści wybranych ewangelikalnych podręczników do nauczania religii w Polsce w perspektywie krytycznej pedagogiki |
dr Monika Humeniuk |
2018 |
Hospitality, asylum and education. Around Levinas'Talmudic regardings |
dr hab. Rafał Włodarczyk |